ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Ιστορίες με τον Τρύπωνα τον φαφαγάλο.....

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης γράφουν ιστορίες με τον Τρύφωνα τον παπαγάλο που μπαίνει στη τάξη της Αλεξάνδρας...

Τρύπωνας ο φαφαγάλος

Μια μέρα ο Τρύφωνας ο παπαγάλος επισκέφτηκε την τάξη της Αλεξάνδρας.
- Κυρία, κυρία! Ένας παπαγάλος έξω από το παράθυρο φώναξαν τα παιδιά. Ή ταν ο Τρύφωνας . Είχε κολλήσει το μουσκεμένο ράμφος του πάνω στο κλειστό τζάμι και τα πανέξυπνα ζωηρά μάτια του ήταν καρφωμένα πάνω στη δασκάλα. Τα παιδιά σηκώθηκαν όρθια και πλησίασαν στο παράθυρο. Εκείνα ζήτησαν από την κυρία να....
βάλουν μέσα στη τάξη τους τον παπαγάλο γιατί έξω έβρεχε. Η κυρία τους είπε να καθίσουν. Θα έβαζε αυτή τον παπαγάλο μέσα.
Εκείνη τη στιγμή η Αλεξάνδρα φώναξε:
- Είναι δικός μου ο παπαγάλος, από το σπίτι το΄ σκασε!
-Τι κάνει εδώ; ρώτησε η δασκάλα;
-Με ακούει που διαβάζω στο σπίτι και θέλει κι αυτός να μάθει. Θα μπορέσει να παρακολουθήσει το μάθημα;
_Βεβαίως και μπορεί. Αρκεί να είναι ήσυχος. Παιδιά βγάλτε τα βιβλία των μαθηματικών. Είχαμε να κάνουμε κάποιες διαιρέσεις από ότι θυμάμαι.
-Τρύφωνα θέλεις να κάνεις την πρώτη διαίρεση;
-Φυσικά και θέλω.
- Πόσο μας κάνει τριάντα διά έξι;
- Χμ! Δεν ξέρω. Τελικά το σχολείο δεν είναι τόσο εύκολο όσο νόμιζα. Είναι μόνο για παιδιά και όχι για παπαγάλους......

Κωνσταντίνα
                                              
                                                  Τρύπωνας ο φαφαγάλος

Μια μέρα ο Τρύφωνας  επισκέφτηκε  την τάξη της Αλεξάνδρας:
- Κυρία, κυρία! Ένας παπαγάλος έξω απ’το  παράθυρο! Ήταν ο Τρύφωνας. Είχε κολλήσει το μουσκεμένο ράμφος του πάνω στο κλειστό τζάμι και τα πανέξυπνα  ζωηρά του μάτια ήταν καρφωμένα πάνω στην δασκάλα. Τα παιδιά σηκώθηκαν όρθια και η Αλεξάνδρα άνοιξε το παράθυρο για να μπει στην τάξη ο Τρύφωνας, τινάχτηκε γιατί ήταν μούσκεμα απ’ την βροχή και έβρεξε την δασκάλα. Η δασκάλα τότε θύμωσε πολύ. Όλα τα παιδιά  τότε παρακάλεσαν την κυρία να τον συγχωρέσει και η δασκάλα τον λυπήθηκε και τον έβαλε να καθίσει δίπλα στο καλοριφέρ για να στεγνώσει. Ο Τρύφωνας τότε είπε στην δασκάλα ότι θέλει  να μάθει γραμματική.
- Ωραία Τρύφωνα, που τονίζεται η λέξη μωρό;
-  Μα στο ρο πυσικά!
- Λάθος! Κατ’ αρχήν τα σύμφωνα δεν τονίζονται!
- Ε τότε στο ύψιλον..
-Χαζοπαπαγάλε, που το είδες το ύψιλον;!
-Η λέξη μωρό που τονίζετε  στο…
-Όμικρον! Πετάγετε εκείνος..
-Σωστά! Γατί δεν το έλεγες τόση ώρα;
-Γιατί η Κυρία Καλιόφη που έιπε φως φρέφει να κάνω λάθη για να μάθω..ναι έτσι μου είφε.
-Αχ!Τι θα κάνω με ‘σένα χαζοπούλι;
-Φαράξενοι αυτοί οι άνθρωφοι, όταν μάθω κάτι καλά με μαλώνουν και αφοφάνω!



BAΣΙΛΙΚΗ
Τρύπωνας ο φαφαγάλος

Μια μέρα ο Τρύφωνας ο παπαγάλος επισκέφτηκε την τάξη της Αλεξάνδρας.
-Κυρία, κυρία! Ένας παπαγάλος έξω από το παράθυρο φώναξαν τα παιδιά. Ήταν ο Τρύφωνας . Είχε κολλήσει το μουσκεμένο ράμφος του πάνω στο κλειστό τζάμι και τα πανέξυπνα ζωηρά μάτια του ήταν καρφωμένα πάνω στη δασκάλα. Τα παιδιά σηκώθηκαν όρθια και τον κοιτούσαν.
Τότε η κυρία άνοιξε το παράθυρο και ο παπαγάλος μπήκε μέσα στην τάξη και κάθισε στο θρανίο του Αλέξη.
-Παιδιά έχουμε καινούριο μαθητή σήμερα στην τάξη , είπε η κυρία.
-Γεια σας , καλημέρα φαιδιά , είμαι ο Τρύφωνας είπε ο παπαγάλος . Τι μάθημα θα κάνουμε;
-Μαθηματικά απάντησε η Αλεξάνδρα χαμογελώντας.
-Σήκω πάνω Αλέξη μαζί με τον Τρύφωνα, λέει η κυρία . Πόσο κάνει δύο φορές το δύο;
-Είκοσι δύο απαντάει πρώτος ο Τρύφωνας που καθόταν πάνω στον πίνακα.
-Τι είναι αυτά που λες Τρύφωνα;
-Γιατί κυρία, αφού δύο φορές το δύο γράφεται είκοσι δύο.
-Χα, χα, χα! Γέλασαν τα παιδιά.
-Πόσο κάνει Αλέξη δύο φορές το δύο, ξαναρώτησε η δασκάλα.
-Τέσσερα λέει ο Αλέξης.
-Λάθος, λάθος φωνάζει ο Τρύφωνας. Δύο φορές το δύο κάνει μηδέν.
-Χα, χα, χα! Γέλασαν πάλι τα παιδιά.
-Καθίστε αμέσως κάτω, φωνάζει η κυρία.
Ο Τρύφωνας αντί όμως να καθίσει κάτω πέταξε προς το παράθυρο που ήταν ανοιχτό και εξαφανίστηκε....


Γλυκερία


Τρύπωνας ο φαφαγάλος

Μια μέρα ο Τρύφωνας ο παπαγάλος επισκέφτηκε την τάξη της Αλεξάνδρας.
- Κυρία, κυρία! Ένας παπαγάλος έξω από το παράθυρο φώναξαν τα παιδιά. Ή ταν ο Τρύφωνας . Είχε κολλήσει το μουσκεμένο ράμφος του πάνω στο κλειστό τζάμι και τα πανέξυπνα ζωηρά μάτια του ήταν καρφωμένα πάνω στη δασκάλα. Τα παιδιά σηκώθηκαν όρθια και τον άνοιξαν.
Ο παπαγάλος μπήκε  μέσα χαιρέτησε την δασκάλα και της συστήθηκε.
-Γεια σας ! Είμαι ο Τρύπωνας ο φαφαγάλος και είμαι φαοκτσής! Ξέρω και πάρα πολλά τραγούδια του ΦΑΟΚ να σας τα πω;
-Ναι, ναι! φώναξαν τα παιδιά!
-Να σας ακούσουμε είπε και η δασκάλα αφού είναι η επιθυμία των παιδιών...
Και ο Τρύφωνας ξεκίνησε:
Φριν αφό χιλιάδες χρόνια
μες στην Αθήνα στέλναμε βαγόνια
με ΦΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ........
Μεγάλε ΦΑΟΚ η δύναμή σου
είμαστε εμείς οι χιλιάδες οφαδοί σου.....
-Κυρία να σας φω και τον ύμνο του ΦΑΟΚ; Ρώτησε ο παπαγάλος μόλις τελείωσε το τραγούδι.
-Όχι, απάντησε η δασκάλα ευγενικά , γιατί πρέπει να συνεχίσουμε το μάθημα Τρύφωνα...
- Τι είναι το μάπημα;Σφάω το κεπάλι μου να θυμηθώ αλλά δεν μπορώ...
-  Γιατί μπερδεύεις το πι με το φι;
Ο Τρύφωνας δίνει ένα σάλτο τώρα και βολεύεται πάνω στην έδρα.
Ρώτα με, κυρία! Για ν’ ακούσουν όλοι οι μαθητές φόσο καλός είμαι!
Πες μου λοιπόν, αρχίζει η κυρία χαμογελώντας, πόσες συλλαβές έχει η λέξη μά-θη-μα;
-Φέντε! απαντάει γρήγορα ο Τρύφωνας.
Η δασκάλα σηκώνεται και τον κοιτάζει αυστηρά.
-Καλά απαντάει ο παπαγάλος μπέρδεψα το μάπημα με τα μαπηματικά....
- Δεν πειράζει Τρύφωνα μέσα από τα λάθη μας μαθαίνουμε ..... είπε η δασκάλα.
Ο Τρύφωνας, πετάει ψηλά και κάθεται πάνω στην ντουλάπα.
Φαράξενα φουλιά απτοί οι άνθρωφοι, μονολογεί....

Γιώργος