ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Μαθήτριες περιγράφουν πολύ όμορφες διαδρομές μέσα στο δάσος ή σε διαφορετικά μέρη

Επίσκεψη στον Προφήτη Ηλία
Μου αρέσει να επισκέπτομαι τον Προφήτη Ηλία το χωριό της γιαγιάς και του παππού. Το σπίτι τους είναι δίπλα σε ένα ποταμάκι.
Τα απογεύματα πηγαίνουμε η γιαγιά , εγώ η αδελφή μου και ο σκύλος μας, βόλτα στο ποταμάκι.Συνήθως η παρέα μας μεγαλώνει γιατί μαζί μας έρχονται φίλες , γειτόνισσες , παιδιά για να περπατήσουν.Μερικές φορές συναντούμε και αγρότες που πάνε στα χωράφια τους.
Την άνοιξη οι ροδακινιές έχουν ροζ λουλούδια και
μυρίζουν υπέροχα.Ακούω τις μέλισσες να βουίζουν δίπλα μου, βλέπω τα...
χελιδόνια να πετούν ψηλά και τα βατράχια δίπλα στο νερό να κοακίζουν.... Μου αρέσει να παρατηρώ τους πελαργούς να ψαρεύουν ή να κάθονται στο ένα πόδι τους πάνω σε μια κολόνα.
Το καλοκαίρι τα δέντρα είναι γεμάτα με ζουμερά φρούτα. Το ποτάμι έχει λιγότερο νερό και έτσι μπορούμε να περνάμε απέναντι. Εκεί συναντάμε πάντα ένα βοσκό με τα πρόβατά του. Ο σκύλος μας αρχίζει να γαβγίζει. Τα πρόβατα τρέχουν χτυπώντας τα κουδουνάκια που βρίσκονται στον λαιμό τους.
Το φθινόπωρο, δεν έχει πολύ κόσμο. Τα φύλλα πέφτουν από τα δέντρα, αλλά βλέπω πολλά παράξενα πουλιά.
Το χειμώνα το νερό είναι πιο πολύ. Τα δέντρα είναι παγωμένα και έχει πολύ κρύο. Περπατάω γρήγορα και κλοτσάω τις πέτρες από τον χωματόδρομο.
Μου αρέσει γιατί κάθε εποχή το ποτάμι, τα ζώα και τα δέντρα, είναι διαφορετικά.....

Χριστίνα
Μαθήτρια της Δ2 τάξης

Βόλτα στο δάσος του Χολομώντα
Πέρυσι την άνοιξη, πήγα μαζί με την αδελφή μου, τη μαμά μου και τον μπαμπά μου, μια βόλτα στο δάσος του Χολομώντα.
Περπατώντας σε ένα μονοπάτι, βλέπαμε γύρω μας μεγάλα και μικρά δέντρα και πανέμορφα λουλούδια. Πετούσαν πεταλούδες και πολλά πουλάκια. Λίγο πιο κάτω συναντήσαμε ένα ρυάκι που έτρεχε καθαρό νερό.
Αφού περάσαμε πάνω από ένα ξύλινο γεφυράκι, φτάσαμε σε ένα μικρό εκκλησάκι. Ανάψαμε ένα κεράκι και καθίσαμε στα παγκάκια που υπήρχαν εκεί γύρω για να ξεκουραστούμε.
Ήπιαμε λίγο νερό , βγάλαμε φωτογραφίες και ο μπαμπάς μου, μας μίλησε για τη φύση , το περιβάλλον,το δάσος, τα ζώα και τα πουλιά.
Συνεχίσαμε τον δρόμο μέσα στο δάσος , θαυμάζοντας την πυκνή βλάστηση, και φτάσαμε στο μονοπάτι της επιστροφής. Η κατηφόρα ήταν πολύ ωραία γιατί περπατούσαμε πάνω σε κάτι ξύλινα σκαλοπάτια .... Μέτα από αρκετή ώρα φτάσαμε στο σπίτι μας.
Μου άρεσε πολύ που κάναμε βόλτα μέσα στο δάσος. Ένιωσα χαρά και ηρεμία. Έμαθα να αγαπάω και να φροντίζω τη φύση και θα ήθελα πάρα πολύ να ξαναβρεθώ σε αυτό το ωραίο μέρος ...

Γλυκερία
Μαθήτρια της Δ2 τάξης

Εκδρομή στο βουνό του Χολομώντα

To Νοέμβριο του 2014 πήγαμε στο βουνό του Χολομώντα εκδρομή με τους συμμαθητές μου και τη δασκάλα μας.
Ξεκινήσαμε με λεωφορείο από τον Πολύγυρο και πήγαμε στο Κ.Π.Ε της Αρναίας. Εκεί μας υποδεχθήκαν οι υπεύθυνοι, μας ξενάγησαν στο χώρο τους, μας μίλησαν για το δάσος και τα οικοσυστήματα....
Αφού φάγαμε το δεκατιανό μας επιβιβαστήκαμε πάλι στο λεωφορείο και πήραμε το δρόμο για το βουνό.'Όλη η διαδρομή ήταν υπέροχη και ιδιαίτερα όταν είδαμε στην άκρη του δρόμου ότι υπήρχε χιόνι....
Όταν φτάσαμε στο δάσος κατεβήκαμε από το λεωφορείο και πήραμε το δρόμο που οδηγούσε στη κορυφή του βουνού. Περπατήσαμε σε μονοπάτια καλυμένα από ξερά καφέ φύλλα. Σε ένα ξέφωτο παίξαμε ένα παιχνίδι με τα φυτά και τα φύλλα. Στη συνέχεια της πορείας μας συναντήσαμε χιόνι σε κάποιες βουνοπλαγιές και παίξαμε χιονοπόλεμο....

Βαδίζαμε σε απότομα και στενά μονοπάτια και στο τέλος φτάσαμε στη δεύτερη πιο ψηλή κορυφή του όρους Χολομώντα. Σε όλη τη διαδρομή βλέπαμε καταπράσινα δέντρα με λειχήνες, εισπνέαμε καθαρό αέρα, και ακούγαμε τις δροσοσταλίδες που έπεφταν αργά-αργά από τα δέντρα.
Όλα ήταν τέλεια στο βουνό και ήμουν πολύ χαρούμενη επειδή έπαιξα με το χιόνι γιατί είχα να δω αυτό το καιρικό φαινόμενο πολλά χρόνια!!!

Λένια
Μαθήτρια της Δ2 τάξης

 Στο Πολυκάστανο της Κοζάνης
Στις διακοπές των Χριστουγέννων πήγα στο χωριό της μητέρας μου το Πολυκάστανο της Κοζάνης.
Μια μέρα αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα στο δάσος, σε μια περιοχή που ονομάζεται Πηγαδούλη.
Μαζί μου ήταν ο παππούς μου, η μαμά μου και ο αδερφός μου.
Περπατήσαμε για λίγη ώρα σε ένα στενό μονοπάτι που δεξιά και αριστερά του υπήρχαν πολλά και διαφορετικά δέντρα όπως οξιές, καστανιές, βελανιδιές και λευκάδια...
Ακούσαμε τα πουλιά που κελαηδούσαν, είδαμε ένα ρυάκι να κυλάει και μυρίσαμε όλα τα αρώματα της φύσης.
Μαζέψαμε κάστανα, θαυμάσαμε την θέα, κάναμε συλλογή βελανιδιών και ξαπλώσαμε πάνω στα πεσμένα φύλλα.
Ένιωσα πολύ όμορφα στη φύση και θα ήθελα να ξαναπάω σε αυτό το ωραίο μέρος!

Στέλα
Μαθήτρια της Δ2 τάξης